Płatności i dostawa

Płatność

 

W tej fazie składania zamówienia, należy określić sposób zapłaty.

 

Tradycyjny przelew

 

Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, na konto bankowe:

ALDERWOOD Szymon Kowalczyk

ul. Kadłubka 25B
 44-270 Rybnik 

 

NIP: 642-308-17-01

ING: 73 1050 1344 1000 0092 4243 7466

Towar zostanie wysłany do Ciebie dopiero po jego opłaceniu.

 

 

PayU


Zapłaty dokonujesz przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, za pomocą serwisu PayU.pl. Serwis PayU.pl umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków. Towar zostanie wysłany do Ciebie dopiero po jego opłaceniu.

 

Płatność za pobraniem

Zapłaty dokonujesz u listonosza lub kuriera, który dostarczy Ci przesyłkę pod wskazany przez Ciebie adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty w gotówce - bez zapłaty listonosz nie wyda Ci zamówionej przesyłki. W niektórych formach dostaw może się zdarzyć, iż doliczymy do kosztów przesyłki koszty związane z pobraniem. Szczegóły poznasz w cennikach poszczególnych form dostaw.

 

 

 

 

 

Dostawa

 

 

W tej fazie składania zamówienia, należy określić sposób odbioru przesyłki.

 

 

Paczkomaty InPost


W przypadku wybrania przesyłki Paczkomatem InPost, po weryfikacji rejestracji w systemie Paczkomaty InPost, należy potwierdzić z listy dostępnych Paczkomatów InPost ten, z którego ma zostać odebrana przesyłka. W przypadku braku posiadania konta w systemie Paczkomaty InPost pojawi się komunikat o konieczności założenia konta na stronie www.paczkomaty.pl. W tym przypadku koniecznym jest dokonanie rejestracji, a konto jest automatycznie założone. Po powrocie na stronę sklepu 4smyk.pl należy kontynuować zamówienie.

 

 

Przesyłka pocztowa lub kurierska

 
   

W przypadku wybrania przesyłki pocztowej lub kurierskiej na terenie Polski, należy wypełnić dane adresowe.

 

Po poprawnym złożeniu zamówienia na zarejestrowany adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz pojawi się ekran z informacją o prawidłowym złożeniu zamówienia.

 

W Panelu Klienta, w historii zamówień, w szczegółach danego zamówienia możesz monitorować postępy w realizacji zamówienia. O ważnych zmianach w Twoim zamówieniu (np. wysłaniu zamówienia, anulowaniu zamówienia, wprowadzaniu zmiany w zamówieniu) poinformujemy Cię mailowo.